دسته‌بندی نشده

ساخت فروشگاه اینترنتی

سلام دوستان عزیز . شما عزیزان خوب میدانید که دیگر روش های کسب کار تعقیر کرده و همه چیز در حال رفتن به دنیای اینترنت هست . شما میتوانید محصولات خود را در دنیای بیکران اینترنت به مخاطبان خود معرفی بکنید و فروش عالیی داشته باشید . اما جطوری ؟
خوب شما هم به خوبی میدونید که بهترین این کار ساخت فروشگاه اینترنتی هست . اما اگر اطلاع داشتع باشید ساخت فروشگاه اینترنتی خیلی هزینه بره و جدا از هزینه به تخصص بالا در زمینی کامپیونر و تراهی وب داره .

اما نگران نباشید شرکت منو کالا زیز ساخت هایی اماده کرده که شما عزیزان میتوانید بصورت کاملا رایگان و بدون هیچ تخصص خاصتی یک فروشگاه اینترنتی به نام خود و با مدیریت خود داشته باشید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بازگشت به لیست

یک نظر در “ساخت فروشگاه اینترنتی

  1. parasite izle گفت:

    Dead pent written content, Really enjoyed reading through. Jacquelin Dru Golda

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قوانین و شرایط منوکالا

قوانین و شرایظ منوکالا

شما با پزیرش  و تایید این تیک قوانین و شرایط زیر را میپزیرید

  1. محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “فروشگاه منوکالا” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، به روزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.

2 .دوربین های کوچک و مداربسته ی شرکت منوکالا صرفاً جهت نظارت و برقراری امنیت و اطمینان خاطر بیشتر برای       مکان های عمومی همانند پارکینگ منازل،فروشگاه ها،مغازه ها،اداره ها،ساختمان ها و…به فروش می رساند و             عواقب هرگونه استفاده ی غیر قانونی همانند جاسوسی و برهم زدن آرامش مردم و…..بر عهده ی خود فرد میباشدو         فروشگاه  منوکالا هیچ گونه تعهدی در قبال این جرم نخواهد داشت.

3.كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح كامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا              نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

4.فروش کالا بر مبنای نوع و تعداد صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی منوکالا درج نموده است.

5.محصولاتی مانند دوربین های کوچک فاقد گارانتی هستند و این محصولات طوست فروشگاه منوکالا قبل از ارسال          تست سلامت میشوند و بعد ارسال میشوند و خریدار تا پنج ساعت بعد تحویل وقت دارد که زنگ بزند و سلامت              محصول را تایید کند . عدم تماس مشتری تا 5 ساعت یعنی محصول سالم هست و اگر بعدن به هر دلیلی محصول          خراب شود فروشگاه  هیچ مسولینی در این باره ندارد .

6.اطلاعات موجود در “سایت فروشگاه منوکالا” از منابع معتبر و مرتبط و نیز شرکت های سازنده محصولات جمع آوری و      در وب سایت قرار داده شده است. ممکن است اطلاعات، محصولات موجود یا ارائه شده در “سایت فروشگاه منوکالا”      در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد. “سایت فروشگاه منوکالا ” مسئولیتی را در قبال اطلاعات ارائه      شده بر عهده نداشته و به طور مداوم اطلاعات و محتویات وب سایت را به روز خواهد کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]